PAIKALLISET JÄSENETUSI

JÄSENEDUT 2024

Varkauden teatteri:

• Alennus 5 € lipun hinnasta(2x kevät- ja 2x syyskaudella)

Warkaus-sali:

• Alennus 5 € lipun hinnasta(2x kevät ja syyskaudella)

• Warkaus Soikoon 2.8.2024-3.8.2024
  • 10€ alennus lipusta/2päivän lipusta
  • Maksa lippu ensin itse ja toimita kuitti yhteystietoineen sen jälkeen kaupungintalon inffoon (JHL018)

Varkauden keilahalli

• Alennus 5 € ratamaksusta (5x kevät ja syyskaudella)

Jäsenedun saa jäsenkorttia näyttämällä. Kohteissa on listat johon laitetaan nimi, jäsennumero ja allekirjoitus.

Näiden etujen lisäksi ilmoitetaan erikseen tuista paikallisiin tapahtumiin, [esim. Vekara-Varkaus). Pyrimme järjestämään myös retkiä ja muita tapahtumia, kun tilanne taas sen sallii.

Saadaksesi tietoa tulevista eduistasi ja tapahtumista pidä yhteystietosi ajantasalla kirjautumalla ja päivittämällä ne www.jhl.fi/omajhl/-tiedot sivuilla.

Ilmoittelemme tapahtumista ja muista jäsenasioista sähköpostilla ja tekstiviestillä.

Toivomme osallistumistasi hallituksen syys- ja kevätkokouksiin. Jäseniltä toivotaan myös ehdotuksia toiminnan kehittämiseen paikallisesti.

Yhdistyksellämme on myös eläkeläisten kerhotoimintaa joka kokoontuu n. kerran kuukaudessa. Jos olet kiinnostunut toiminnasta niin ota yhteyttä eläkevastaavaava Annikki Jordaniin( anu.jordan@kolumbus.fi ).

Tule mukaan ideoimaan ja kehittämään yhdistyksemme toimintaa meidän mukavaan hallituksen tiimiin. Pidetään huolta jäsenyydestämme ja hyvinvoinnistamme työssä ja vapaa-ajalla.